loading...

همشهری وب

شاید هر کدام از ما بارها برای یادگیری زبان انگلیسی تلاش کرده باشیم و موفق نشده باشیم. در مواردی روش تدریس اشتباهی را انتخاب می کرد و در مواردی نیز مدت طولانی مطالعه ما را خسته و بی حوصله می کرد.بر ا

همشهری وب بازدید : 8698 شنبه 27 خرداد 1402 زمان : 11:43 نظرات (0)

شاید هر کدام از ما بارها برای یادگیری زبان انگلیسی تلاش کرده باشیم و موفق نشده باشیم. در مواردی روش تدریس اشتباهی را انتخاب می کرد و در مواردی نیز مدت طولانی مطالعه ما را خسته و بی حوصله می کرد.

بر اساس گزارش استراتژی معاصر؛ یادگیری زبان انگلیسی فرآیندی نسبتاً زمان بر است، به خصوص اگر می خواهید انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید. اهمیت این فرآیند یادگیری زمانی بیشتر می شود که می خواهید به خارج از کشور سفر کنید و برای شرکت در آزمون آیلتس یا تافل باید زبان خود را در بازه زمانی مشخصی تقویت کنید.

اما با وجود تمام این شکست ها، با اتخاذ یک تصمیم هوشمندانه می توانید به سرعت زبان انگلیسی را برای شرکت در آزمون آیلتس و سایر اهداف آموزشی یاد بگیرید. در عوض با کمک دوره های کوتاه مدت قادر خواهید بود در مدت زمان کوتاهی به هدف خود برسید. استفاده از کلاس خصوصی معلم زبان انگلیسی یک میانبر عالی برای یادگیری سریع زبان است. اما چگونه می توانید با یک مربی شخصی از روند تمرین لذت ببرید و در زمان کمتری به اهداف خود برسید؟

زمان صرف شده برای دریافت مدرک آیلتس

همه ما مشکل مهاجرت را می دانیم. همه ما فراز و نشیب های سفر را می دانیم. همه کسانی که هجرت کردند در این راه صعود و فرود مواد تهیه کردند. اما در این مقاله اطلاعاتی در مورد چگونگی انتظار و کاهش مشکلات سفر ارائه شده است. یکی از رایج ترین دغدغه های زبان آموزان، جدای از انجام امور مربوط به سفر، یادگیری زبان انگلیسی به منظور افزایش تسلط و گرفتن مدرک زبان انگلیسی است.

بسیاری از افرادی که می خواهند زبانی را یاد بگیرند، به خصوص برای قبولی در آیلتس یا تافل، با محدودیت زمانی مواجه هستند و اصلا نمی توانند انگلیسی یاد بگیرند. یکی از راه های یادگیری فوری زبان انگلیسی استفاده از یک معلم خصوصی زبان است. زیرا در دوره زبان خصوصی روش تدریس معلم با محدودیت زمانی و هدف دانش آموز مشخص می شود و معلم با توجه به سطح دانش آموز شروع به آموزش می کند. این روش آموزشی به فرد کمک می کند تا در مدت شش ماه تا یک سال زبان را یاد بگیرد. حتی کسانی که به زبان انگلیسی تسلط دارند و در تلفظ و برقراری ارتباط مشکل دارند نیز با استفاده از این روش در مکالمه انگلیسی پیشرفت چشمگیری خواهند داشت.

معرفی کتاب به زبان انگلیسی در سطح دانشجو

به طور قطع می توان گفت که منابع موجود در زمینه آموزش زبان انگلیسی به سختی یافت می شود و دسترسی به آن ها دشوار است. هر زبان آموزی کتاب های انگلیسی را به ترتیب سطح پیدا نمی کند. در دسترس بودن چندین منبع آموزش زبان انگلیسی می تواند برای دانش آموزان گیج کننده باشد. یکی از ویژگی های متمایز کلاس های تدریس خصوصی زبان، رفع این گونه سردرگمی هاست. زیرا خود معلم خصوصی زبان به دلیل دانشی که دارد و روشی که برای تدریس انتخاب می کند منبع یادگیری خوبی است. علاوه بر این، وی با توجه به سال ها تجربه تدریس، از انواع کتاب ها و منابع موجود در زمینه آموزش زبان آگاهی کامل دارد و می تواند منابع خوبی را برای تمرین و یادگیری با توجه به سطح دانش آموز خود ارائه دهد.

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

اگرچه این سوال کلی است، اما بسیار مهم است. اکثر مردم نمی توانند به این سوال پاسخ صحیح دهند. اما پاسخ ما این است که آنها انگلیسی را در جایی شروع می کنند که می توانند در زمان کمتری به هدف برسند. هر زبان آموزی می تواند سبک یادگیری انگلیسی را انتخاب کند. فرآیند یادگیری را از کتاب‌هایی به زبان‌های مختلف شروع کنید و با استفاده از روش‌های مختلفی مانند معلمان، مهارت‌های خود را بهبود بخشید. اما آیا این روش ها می توانند به شما کمک کنند تا به هدف خود یعنی یادگیری سریعتر زبان انگلیسی برسید؟ در پاسخ باید گفت که نتیجه مشخص نیست. این روش ها با آزمون و خطا انتخاب می شوند. با استفاده از آزمون و خطا و کسب تجربه، دانش آموز به تدریج می تواند راه درست یادگیری را بیابد، البته این روش نتایج بسیاری را برای او به همراه خواهد داشت. از جمله این پیامدها می توان به هدر دادن فرصت های طلایی برای یادگیری اشاره کرد.

اما می توانید هزینه ها و پیامدهای انتخاب خود را با استفاده از تجربیات دیگران برای راهنمایی در مسیر درست کاهش دهید. با کمک یک معلم خصوصی با تجربه، در مسیر سریع یادگیری زبان انگلیسی قرار خواهید گرفت.

معلم زبان بر اساس تجربه خود می تواند با جداسازی مطالب و منابع بی اهمیت، زمان بیشتری را به درس های مهم تر و آموزش بهتر دانش آموزان اختصاص دهد. در کلاس خصوصی تمرکز دانش آموز بسیار بالاست و معلم قادر خواهد بود مطالب جامع تری را به دانش آموز آموزش دهد زیرا کلاس درس فردی است.

کلاس های خصوصی زبان برای زبان آموزان عالی است و معلمان بر اساس سطح آمادگی دانش آموز، اهداف یادگیری زبان و برنامه زمانی دانش آموز شروع به تدریس می کنند. علاوه بر این، در یک مدرسه خصوصی، معلم از نزدیک دانش آموز را دنبال می کند و می تواند در طی دروس مختلف، میزان یادگیری او را ارزیابی کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

دغدغه همه زبان آموزان هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل است. زیرا معتقدند هزینه کلاس زبان خصوصی بیشتر از هر روش دیگری است. اما برای یادگیری زبان باید چندین عامل مهم را همزمان در نظر گرفت و سپس تصمیم گرفت. سه عامل اصلی که زمان رسیدن به هدف را تعیین می کنند عبارتند از: انرژی، زمان تلف شده و هزینه. به عنوان مثال، زبان آموز باید ظرف یک سال برای آزمون آیلتس آماده شود. بسته به بودجه او امکان حضور در کلاس های جمعی دبیرستان ها و استفاده از سیستم حرارتی این دبیرستان ها وجود دارد. با توجه به هدف و سطح پایین زبان، به جرات می توان گفت در بازه زمانی مذکور امکان آمادگی برای آزمون وجود ندارد. از طرف دیگر این فرد برای رسیدن به هدف خود انرژی و هزینه زیادی را صرف رفتن به کلاس و یادگیری زبان کرده است.

اما اگر این فرد مسیر مطالعه خود را با دقت انتخاب کند و با کلاس معلم زبان ویژه خود را برای امتحان آماده کند، با هزینه یک جلسه مطالعه گروهی می تواند بدون خستگی در زمان دلخواه به نتایج دلخواه دست یابد.

برای شرکت در آزمون آیلتس سریع آماده شوید و مکان مناسب برای درس های خصوصی را پیدا کنید

با توجه به دغدغه زبان آموزان برای یادگیری سریع زبان انگلیسی، پلتفرم استادبانک شروع به جذب مدرسان شایسته کرده است. برای انتخاب هر یک از مدرسین حرفه ای می توانید به سایت مدرسان خصوصی استادبانک مراجعه کنید و یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید.اگر شروع یادگیری زبان را به تاخیر نیندازید و درخواست خود را با قیمت های مدرس امسال ثبت کنید، می توانید یک راه سریع برای یادگیری زبان انگلیسی پیدا کنید. برای آمادگی در آزمون آیلتس با کمک اساتید راهنما در بستر استادبانک.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب